PERHATIAN : JIKA ANDA ADA PENYAKIT GOUT, ANDA WAJIB BACA SAMPAI HABIS DAN BUAT PEMBELIAN HARI INI. DISKAUN HEBAT MENANTI ANDA.

urika

URIKA MORINDA CITRIFOLIA

JUS URIKA

CARA KURANGKAN SAKIT GOUT

Dengan jus botani

100% semulajadi & Selamat

UNTUK PENGETAHUAN ANDA

Jus Urika Morinda Citrifolia ini telah dijual beribu-ribu botol sejak ia dilancarkan dan telah mendapat lebih 1000 testimoni atau feedback keberkesannya dalam menurunkan asid urik, mengurangkan kolestrol, darah tinggi dan kencing manis dan terkenal sangat sebagai penawar gout terbaik yang pernah dihasilkan.

INI KISAH SEBENAR ANTARA PELANGGAN KAMI SEBELUM INI..

Encik Abdul Rahman – Semenyih, Selangor

Siapa yag tak pernah kena sakit gout ini memang takakan faham macam mana rasa sakitnya itu. Pengalaman Encik Abdul Rahaman ini mungkin pernah berlaku juga pada anda semua. Ini merupakan cerita sebelum Encik Abdul Rahman mengamalkan Urika.

Saya ini bukanlah orang yang kerja kuat sangat. Kerja saya cuma di office sebagai penjawat awam. Seperti orang lain juga, hari isnin hingga khamis masa dihabiskan di tempat kerja dan balik ke rumah untuk berehat. Senaman biasanya dalam sebulan tu adalah dalam 1 atau 2 kali ke taman. Saya tak aktif sangat. Btw, umur saya baru 37 tahun. Muda lagi. Anak baru 3 orang.

 

Saya tak pernah dengar langsung pasal gout. Ibu dan ayah saya juga tak mengalami sakit ini. Sebab itu waktu awal-awal saya rasa sakit di pengelangan kaki kiri saya, saya ingat mungkin disebabkan saya jogging beberapa hari lepas. Yelah, mungkin sebab saya tidak aktif bersukan, bila jogging tu mungkin itulah kesannya pada kaki. Tapi hairannya kenapa selepas beberapa hari. Sebelum ini ok je..

 

Macam biasa, sakit sikit-sikit kita sapu jelah minyak angin. Beberapa hari selepas itu, sakit semakin bertambah-tambah. Sampai kaki saya jadi membengkak. Pelik juga saya tak pernah jadi macam ini. Sampaikan nak solat pun susah.

Kemuncaknya, sakit kaki yang saya alami dan bengkak di kaki semakin melarat. Dan saya berjumpa dengan doktor, doktor sahkan saya terkena sakit gout kerana asid urik di dalam badan yang berlebihan.

 

Sejak dari itu hidup saya memang berubah 360 darjah. Silap makan sikit, kaki bengkak dan sakit. Asyik ulang alik ke klinik. Sampaikan kawan-kawan perli umur muda tapi dah macam orang tua-tua. Memang perit, macam-macam ubat gout di farmasi saya dah cuba tapi masih berulang. Ubat gout tradisional pun tak ada yang berkesan.

 

Setiap masa saya memang tercari-cari ubat gout yang berkesan. Akhirnya terjumpa dengan Jus urika ataupun Urika Morinda Citrofolia ni. Alhamdulillah, 1 botol pertama yang saya amalkan memang mengubah hidup saya . Pendek cerita, urika ini memang berkesan sebagai penawar gout, dan sya jadi lebih sihat dan aktif dari sebelum ini. Rasanya dah lebih1 tahun saya tak pernah sakit gout lagi sejak amalkan urika. Saya tak jadi agent sebab memang tak minat berniaga. Tapi dah macam duta khas dah. Sebeb kalau dengar ja ada orang sakit gout, saya akan recommend urika. Makcik-pakcik saya semua mesti ada sorang satu botol urika kat rumah.

sakit-gout
APA ITU GOUT?

Gout adalah sejenis penyakit yang disebabkan oleh asid urik berlebihan di dalam badan.

APA ITU ASID URIK?

Asid urik adalah bahan kumuhan berasal dari sejnis protein yang dipanggil purin.

TANDA PENYAKIT GOUT?

Ibu jari kaki menjadi merah, panas, bengkak dan tersangat sakit. Serangan selalunya berlaku secara tiba-tiba, kerap kali sealaman.

Sendi yang diserang menjadi bisa, sehinggakan geseran dengan selimut pun begitu menyeksakan.

Sakit mungkin menyerang berhari-hari atau berminggu-minggu dan berulang-ulang selepas seminggu atau sebulan.

SIAPA YANG BERISIKO TINGGI?

Lelaki yang berumur 30-60 tahun.

JANGAN RISAU! KINI ADA PENAWARNYA!

jus urika
urika penawar sakit gout
urika morinda citrifolia

APA ITU URIKA MORINDA CITRIFOLIA?

Noni (morinda citrifolia) adalah milik berharga di Polinesia kuno, dan itu adalah simbol kehidupan bagi orang-orang Tahiti. Buahnya digunakan untuk menjaga kesehatan dan melawan penyakit, dan daunnya digunakan untuk menenangkan luka dan memberikan kelegaan untuk sakit dan penyakit. Hari ini, melalui penyelidikan dan kajian yang tidak dapat ditandingi, kami telah memperoleh banyak faedah dari keajaiban kesihatan kuno ini, dan menjadikannya tersedia untuk pencari kesihatan di seluruh dunia.

Kami telah menggabungkan pengetahuan kuno tentang noni dengan sains moden, membuktikan secara saintifik luasnya aplikasi noni untuk kesihatan moden anda.

 

JUS URIKA BANTU ANDA SELESAI MASALAH BERIKUT

jus urika
jus urika
jus urika
jus urika
jus urika
urika

TESTIMONI URIKA MORINDA CITRIFOLIA

TESTIMONI URIKA

JANGAN TUNGGU LAGI. DAPATKAN URIKA SEKARANG DAN HAPUSKAN SAKIT GOUT ANDA HARI INI JUGA

Pilih pakej dibawah ini untuk dapatkan harga promosi terbaik dari kami. Ingat! harga istimewa ini hanya untuk pembelian dari website ini sahaja. Khas untuk anda! Whatsapp kami sekarang!

FAQ – SOALAN LAZIM

APA ITU URIKA MORINDA CITRIFOLIA?

Urika dikenali sebagai ‘Minuman Kesihatan’ kerana ia adalah hadiah organik dari Alam. Ia mengandungi atribut peningkatan kesihatan yang bersifat anti-alergi, antibakteria, antivirus, anti-radang, anti-depresan, antioksidan, adaptogen, analgesik, anti-kongestif, hipotensi dan mempunyai sebatian pencegah barah. Ini meningkatkan aktiviti sel, titik permulaan semua metabolisme pemakanan.

BAHAN-BAHAN YANG DIGUNAKAN UNTUK MENGHASILKAN JUS URIKA?

Minuman jus Urika dibuat dari 100% bahan semula jadi, Morinda Citrofilia (Buah Mengkudu), Anggur, Madu, Aqua

KEBAIKAN URIKA?

Urika berkesan untuk melegakan semua sakit sendi kerana masalah gout seperti sakit sendi di tangan, jari, kaki, siku, lutut, leher dan tulang belakang. Selain itu, urika juga dapat mengurangkan risiko serangan gout dan juga mengekalkan tahap asid urik yang sihat.

BERAP BOTOL URIKA UNTUK HILANGKAN SAKIT-SAKIT SENDI?

Keberkesanan urika bergantung pada setiap individu berbeza. Kami mempunyai pengguna yang kesakitannya hilang setelah mengambil 2 botol dan beberapa segera setelah mengambil 1 botol.

SELAMAT UNTUK DIAMALKAN DALAM JANGKA MASA PANJANG?

Ya. Sentiasa gunakan Urika sebelum mengalami sakit sendi atau serangan gout.

 

CARA PENGAMBILAN URIKA?

Gunakan hanya seperti yang diarahkan. Ambil 2 sudu setiap hari atau seperti yang disyorkan oleh profesional penjagaan kesihatan. Boleh dicampurkan dengan air, atau minuman pilihan anda. Goncang dengan baik sebelum menggunakan. Sejukkan selepas dibuka.

ADAKAH URIKA BAIK UNTUK HATI?

Penyelidikan kami menunjukkan bahawa jus mengkudu memberikan perlindungan yang berkesan terhadap kecederaan hepatik yang disebabkan oleh bahan kimia ekstrinsik akut dengan menghalang tindak balas keradangan dan menekan aktiviti enzim hati yang meningkat; sekali gus mencegah kerosakan membran sel.

 

KESAN SAMPINGAN URIKA?

Bahan-bahan dalam URIKA 100% Asli, yang membuktikan urika selamat 100% dan bebas dari kesan sampingan.

SAYA SEORANG WARGA EMAS. ADAKAH URIKA SESUAI UNTUK SAYA?

Urika sesuai untuk semua peringkat umur. Banyak kajian membuktikan keberkesanan bahan-bahan yang terkandung dalam urika meningkatkan fungsi kesihatan dilakukan pada semua peringkat usia. Walau bagaimanapun, jika anda sedang mengambil ubat atau mempunyai masalah kesihatan yang ada, anda harus berjumpa dengan doktor atau pengamal kesihatan anda sebelum mengambil Urika.

ADAKAH URIKA BAIK UNTUK TEKANAN DARAH TINGGI?

Berbeza dengan jus, penggunaan ED mengakibatkan peningkatan tekanan darah (terutama DBP) dan glukosa darah. Hasil kajian menunjukkan bahawa jus morinda citrofilia mungkin berkesan dalam menurunkan tekanan darah dan kadar gula darah, tetapi ada keperluan untuk melanjutkan penyelidikan mengenai kesan jangka panjang jus ini.